15 Aralık 2012 Cumartesi

haylaz kimse sormasın şarkı sözleri

haylaz şarkı sözleri,
kimse sormasın bu satırlarım nedendi böyle
yazdım işte eşlik et ve haydi söyle sende söyle
sakın onun yüzünden ağladığımı söyleme
senin yüzünden ağladım be kahpe şimdi sende dinle
yazınca gülüyordun bugün bi farklısın nedense
anladın mı ben bu yüzden öldüm her gece
unutun mu yoksa lan bu can yolunda koştu düştü yerlere
kanardı dizlerim benim bugünde yorgunum be yardım et
eksik olmuyor yaşantımın içinde tonla dert
böyle olsun istemezdim tükendim anne bak
yüzüme bakmaz oldu kimse haketmedim bunu
mutlu olmak istedim ben anne verdiler yolu
adalet mi sence çok severken oldu mu
bugün bi farklı duygularla yazdığım bu sözlerin
bu nefretimle son bulurdu
telafisiz bu ömrü mahveden kadın
yakışmadım mı yoksa yanına yoksa bu yüzden mi yalnızım
sen gidince ben bi başkasıyla aşkı yaşamadım
senin yanında gördüğüm bu ızdırap yeter kadın
yazık değil mi söyle lan akıp gider bu gözyaşım
yazarken ağladığımı duymasın kulaklarım
odam da çaresizce çırpınırken
haykırışlarım bi çığlık oldu ansızın
ayakta duruyodur mecali olmayan adam
dumanla gülüyodur bi başka türlü olmayan ve
her geçen gün ölüyodur bu yalnız adamı oynayan
mosmor oldu bu gözlerim bu yokluğunda sorma lan
gelme istemem ben hal hatırda sorma lan
yolun sonundayım bileklerimde vardı kan
akıp giden bu ömrümün bu son deminde
gelme gözlerim kapanmadan...
hüznü kederi sardığım bi kaç kağıt ve bir duman
çekince içime mutluyum sen harbi öyle san
yokluğunda ben sokaklarımda boş gezen
hayalperest bu adamın aklı sen deyince küfreden
görünce başkasıyla bedduam düşer dilimden
gözümle görmeseydim acıtmazdı harbiden
defol git artık anladın mı
sen onladın ben oysa senle olmak istemişken
haylaz, rap, şarkı sözü, sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder