24 Şubat 2013 Pazar

haylaz hayallerle yaşıyorum şarkı sözleri sözü

Susss.! Ses Çikarma canimi yaktin sen kadin..!!
yüzüme bakma defol git!.gözüm görmesin seni.
nefret ediyorum yalanlarinla bogdun attin...
basardn evet simdi tebrik ediyorum seni.!!
Kapinda döktüqüm bu gözyasim haram sana.
acimazca qömüldüm ben toprak altina.
unut gitsin. önemi yok.! dönüsü olmasinnn
seninle gördügüm bu izdirap yeter bana
ellerimde bi kac damla kan var..
akar gider ve.
sözlerimde sahiden aglatan bi dert var
tipki sen gbi. yazilmisdi yalanlarla
Mahvolan yalanlarinla Karhrolan bi genc var

Yanimda yok bi kimse...
Her tarafsa kan kokar.!
Akilda sade sen ve...
Her yanimda SanCi var.!..
ELLERimle actigim bu yarayi
gelde gör bi.....
senin için akan bu kan.
anladim ki sana bi kar.
umutlarim senin bu ellerinde son bulurdu
Yaptigin Bu Adelet mi ADELET mI yERini Buldu..
Kaçinci Haykiris Kacinci sarki Saymadim.. ve
Yoklugunda Sadece Bir Duman tESellim Oldu.
Her Aksam ayni yerde.. Her Aksam Ayni Dertle...
Yitirdim Bu Benligi.. Bu GÖzlerimde Mosmor Oldu.!
Yanimda Bi Kaç Tane Dost Dediklerim vAR...
BI rABBIM bI oNLAr Bilir Ne Halde Oldugmu..!!!
Senin Sokaklarinda Gezdim.... Aski Bulamadim...
Bilirsin... Ben Aski, Baska Yerde Aramadim.!!
Kapina Dayandim Sonunda... Baska Çare Bulamadim
Yüzüme Kapattin.. Bir Andaaaaa 'Kapandi Kapilarin.!!!!
yüzüme bakmadin bikez bu yasli gözümü silmedin.
ben anladim ki senin için bi hiçmisim be sevgilim
ben hergün ayni yerde ölümü bekleyen biri.
sen artik nerdesin.. kimlesin be kimbilir..
önümde bos sisem.bugun içimde patlar öfkem.
yetim biraktigin bi kalbi gömdüm ellerimle..
SOn Bikez Yalanda Olsaa.güldüm hayatimm.
asik yüzüm ve birde.bende bitmez özleminle..
hayalllerle yasiyorum bi kac dumanla ölüyorumm.
ve her dumanda sevgilim.. hayalinle uyuyorum.
uzaklardasn seninle ölmek istedim fakat..
sensiz ölmek zor gelir simdi gidiorummm..

www.sarkisozlerii.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder