14 Nisan 2013 Pazar

haylaz ft mania manzer ölümüme sakla şarkı sözleri

haylaz ft mania manzer - ölümüne sakladım 2013 şarkı sözleri

Mania Manzer
hangi aşka paha biçilir bilmez kimse içimi
bu aşkı ben ve nefretin farklı biçimi
yok etmek için beni dostlar iyi geçinir be
her gece olduğu gibi bugünde içilir be

söndür lazım değil başkasına döndür
bende öldün ve seni karanlığa gömdüm
en yakınım kolpa ellerde torba
ben hayatı bi kaç triple mezara gömdüm

hayalet şimdi öldü hayalet
çünkü gün ağardı toprak çamur bu gündüze ihanet
odam sen olmadan bi hoş gelir bana
çünkü nerde bi izin varsa bulmak için geçer zaman hep

pişmanlığın gelecekte boşver yak gelsin
bu yüzden gitme tek uyuşturum sensin
geçmesin etkin o yeşil gözlerinle bak bana
yeter bana sen tüm zehirlerden betersin

tutunacak bi sen varsın gel etme
gördüğün herşey bi tuzaktır sana
bak derine iner yaramı bi gün ölümüme sakla
tutunacak bi ben varım sen görme beni
herşeyinim olur tuzak sana derim hep
derin hep yaramı bigün ölümüme sakla

HAYLAZ
ölüme sakladım zulamda bekliyor hayallerim
bi kabus olana dek rüyaların peşinde azrail
güneşliydi gökyüzüm bugünde masmavi
kuşandım acıya yaşlı gözlerimdi her daim

dayanıp içime atıyorum ne varsa s*ktirettim
rast gelirsen aşk benim dudaklarımda raksederdi
merakta kalıyorum bu ayrılık neyin nesiydi
sanırsam fazla geldim yalansa söyle bari

huzursuz bi sol ynaım ve birde sancılar peşimde
durdurup devam eder hayat play tuş ellerinde
oyuncak bi kuklayım bugünde gösterimdeyim
kaç oldu saymadım bu dert bağımsal aynı filme

yavaşlıyor kanım bugün serin bi rüzgar esti
hayaller ülkesinde sen kanatlı bir meleksin
aynı rüya bu gördüğüm rüyaların bi kabus
olmasından korkuyordum ve senle bitti rüya

döner mi senle dünyam tutuklu kalıyorum
yutup bi kaç dumanla kalbi bi hayli yoruyorum
ben ölüme davet edilen azrailin değerli konuğuyum
susup odamda beklemek kadar yakındı biliyorum

mania manzer
tutunacak bi sen varsın gel etme
gördüğün herşey bi tuzaktır sana
bak derine iner yaramı bi gün ölümüme sakla
tutunacak bi ben varım sen görme beni
herşeyinim olur tuzak sana derim hep
derin hep yaramı bigün ölümüme sakla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder