10 Mayıs 2013 Cuma

haylaz feat. 27 nefes hasret kaldım şarkı sözü

haylaz feat. 27 nefes hasret kaldım şarkı sözleri

senden başka hiç birşey istemiyorum
nolur geri dön nolur

27 NEFES
yıkılası gururuma ben engel olamadım
alışamam yokluğuna hasret kaldım
yıkılası gururuma ben engel olamadım
alışamam yokluğuna hasret kaldım

HAYLAZ
hasreti sırtıma yükledim ve sensizliği yine kalbime hapsettim
içimde yanan deli bi yangınım var uzatma çık gel ben aynı yerdeyim
önümde engel dolu bi yoldayım ve bugün sen diye atardı bu kalbim
ben herşeyi bi kenara bırakıp içimdeki seni bu satırlara dizdim

aramızda mesafeler olabilir ama bu yürek senden vazgeçmez
her anım senle canlanırken bugün hiçbişey bu duygularıma değmez
üzüntüm haddinden fazla düşer düşlerim seninle boşluğa
benimle kalan bikaç hatıran olsun gerisi zaten sol yanımda

bugünde düş sokakalarındayım yine yıkılan düşlerime yazıyorum inan
kırılan kalbimi tamir edebilirmisin ki sen önüne koysam
bi dilet tut sen ve ben olsun birde umutlarım olsun yıkılan
hiç bi dilek gerçek olmamış haydi gelde gerçek olsun rüyam

sen gibi kimseye değer vermedim bu yüzden mi yokluğunlayım
alıp götürür yine deli bu hasretin kapanır yine göz kapaklarım
en içten duygularımda yazarken umutları gözümde canlandırdım
yeniden gül son bikez bana bu sondu belki sana yalvarışlarım

27 NEFES
yıkılası gururuma ben engel olamadım
alışamam yokluğuna hasret kaldım
yıkılası gururuma ben engel olamadım
alışamam yokluğuna hasret kaldım
sarkisozlerii.com haylaz 27 nefes dj hayalet

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder