20 Mayıs 2013 Pazartesi

Haylaz Ft. MtaMelih - Neden Kahpe Hayat Şarkı Sözleri

haylaz feat mtamelih neden kahpe hayat şarkı sözü

HAYLAZ
benim hayallerimi sattılar
bu acımasızca canımı aldı kullar
isyanım benim Allaha değil
bu insanlara onlardı suçlular

köşe başında var memurlar
akşam oldu yine her taraftalar
kanlı bıçaklı yaşantımı yazsam
aklın durur bu gözlerin ağlar

yaşamayı kolaymı sanıyosun evlat
ya da sana kolaymı geldi bu yaşamak
süründürür bu hayat kimilerini kimide
güler mutlu ve de çok rahat

rahatına bak diyen birisini görsem
rahatsız oluyorum evlat
biz kendi yolumuzda yürüyorken
hep bizi buldu neden kahpe hayat

gevşeklere fazla güvendik
adam yerine koyduk bi zamanlar
dost diye basmıştık bağrımıza
bu parçayı dinliyormudur ayıkanlar

ayıkanlara selamlar olsun
ayıkmadıysan sar başa tekrar
kendinize fazla güvenmeyin
sizi kendini fazla kasan kolpacılar

biraz yürekli olun deli kanlı gibi
yüreğiniz kadar konuşun bana
korkularınızla yüzleşin önce
adam gibi gelin ve çıkın karşıma

ulan biraz cesaretiniz olsa
gerek duymazdınız yalanlara
dünya küçük elbet denk geliriz
ayıktır yanındaki çakallara

yine düştük boş sokaklara
bu kaçıncı yanlış söylesene bu kez
hiç bişey değişmez artık evlat
alışmıştık zaten kahpelere

her gelen bi yara verdi
sırtımız delik deşik oldu sayenizde
ateş olsanız düştüğünüz yeri yakamazsınız
bunu yazın bi yere...

MTAMELİH
kaybetmekten korkmuyorum
bu satırlar size birşey anlatmıyo mu
aynı sahneleri çok yaşadım
herşeyi çözdüm yanlışı ve doğruyu
üç yanlış bi doğruyu götürdü
yanında kalmadı bi gerçek dostun

devam et böyle yaşantına
yine insanlara menfaatini koştur
herkes kendine göre haklı tabi
kimileri size hak verebilir

bu gerçekleri yazabilmek için
insanda önce yürek olması gerekir
silinir belki bu yanlışlarınız
kalmaz yanınıza birgün elbet

sırasıyla herşey bilirsiniz
bizede sıra gelir birgün anne
sokaklarım beni yordu bugün
zorluklara dayanıyorum sessizce

biryere kadar sabrettim fakat
herşeye katlanmıştım yeterince
nefretimi yazdığım bu satırlar
kimine göre yalan kimine hikaye

ayıksan anlarsın beni dostum
falan filana gerek yoktu bence
düştüğünde kaldıran bir kardeşe
muhtaç kalacaksın bir gün

hiç bi kimse kalmayacak yanında
düşün biraz yaptıklarını o gün
ben takmıyorum bu olanları
boşverdim yapılan yanlışları

günün birinde hesap görülür
vede şimdi bi milyonla yaşa bu kafanı
böyle durumlara alıştık artık
gözüme gelmiyor hiç bir şey

yine aynı mevzuların içindeyim ben
o yüzden kafamda var bi stress
kimi görsem aynı roldedir
bu oyuncular kimin peşindeler
bu filmleri çok izledik biz
farklı bir senaryoyla gelsinler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder